۱ – دلتا متعهد به حفظ اطلاعات کاربری و مالی ثبت شده توسط مشتریان محترم میباشد
۲ – نشانی ایمیل، تلفن ها و نشانی پستی درج شده در حساب کاربری رسما جهت مراودات دلتا با مشتریان محترم بکار می رود.
۳ – هر گونه تایید سفارش از طریق یک حساب کاربری به منزله تایید توسط مشتری می باشد لذا در حفظ اطلاعات ورود به حساب کاربری دقت فرمایید.
۴ – جهت رعایت حریم شخصی مشتریان، ارسال پیامک یا ایمیل توسط وبسایت صرفا جهت اطلاع رسانی سفارشات انجام می گیرد و اطلاع رسانی در موارد دیگر مانند اخبار جدید، محصولات جدید، تخفیفات و … صرفا به درخواست کاربران محترم اجرا خواهد شد.
۵ – دلتا حق ویرایش نقدها و نظرات ارسالی توسط مشتریان محترم را پیش از انتشار در وبسایت برای خود محفوظ می دارد و در صورت مشاهده محتواهای غیر اخلاقی، غیر قانونی یا مجرمانه اقدام به عدم انتشار یا پیگرد قانونی می نماید.
۶ – خدمات پرداخت در محل مشتری صرفا در شهر تهران قابل ارائه می باشد.
۷ – امکان ویرایش کلیه اطلاعات شخصی در پروفایل توسط مشتریان دلتا وجود دارد.
۸ – ارسال کالا در محدوده شهر تهران توسط پیک و خارج از تهران توسط سرویسهای باربری انجام می گیرد.
۹ – هزینه ارسال به شهرستانها پس از تایید نهایی فاکتور و توسط دلتا به مشتریان محترم اعلام می گردد.
۱۰ – پرداخت هزینه ارسال به شهرستان به عهده مشتریان محترم و در زمان تحویل کالا می باشد.
۱۱ – تحویل درب به درب اجناس در همه شهرستانها مقدور نبوده و مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نمی باشد.
۱۲ – مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از هزینه حمل به شهرستان، پیش از نهایی کردن سفارش در ساعات اداری با فروشگاه تماس حاصل فرمایند.
۱۳ – خدمات ارسال نمونه صرفا جهت کالاهای منتخب بوده و هزینه ارسال آن به عهده سفارش دهنده است.
۱۴ – انجام و تکمیل فرآیند خرید از فروشگاه اینترنتی دلتا به منزله پذیرش کلیه موارد فوق بوده و مسئولیت تخلف از آنها بر عهده خریدار محترم می باشد.