کامپیوتر, معرفی محصول

ماوس گیمینگ تسکو مدل TSCO GM 2025

معرفی و بررسی ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025

شغل شما چیست؟ هر چه که باشد مطمئنم که لذت گیم بازی‌کردن می‌تواند خستگی روزانه شغل را از تن شما به در کند. اما بدون تجهیزات مناسب، ابداً نمی‌توانید از گیم بازی‌کردن لذت کافی ببرید. استفاده از یک ابزار حرفه‌ای قابلیت‌های منحصربه‌فرد و قدرتمندی در اختیار شما می‌گذارد که متیوانید با آنها در زمین‌بازی خاک و خون به پا کنید. تسکو، پیشروی تکنولوژی در ایران سال‌هاست کوشیده است تا با ارائه محصولات به‌روز بازار تکنولوژی ایران را در رقابت با تکنولوژی جهانی نگه دارد.

تسکو که از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در حوزه ابزارهای جانبی کامپیوتری در ایران است، می‌کوشد با ارائه قیمت‌های اقتصادی و مدل‌های متنوع، همواره رضایت مشتریانش را جلب کند. طراحان و متخصصان تسکو با طراحی ماوس‌های گیمینگ با ارگونومی پیشرفته، توانسته‌اند رضایت درصد بالایی از مخاطبان را جلب کنند.

در این متن شما را با یکی از ماوس‌های حرفه‌ای تسکو آشنا می‌کنیم. ماوس گیمینگ GM 2025 که یکی از حرفه‌ای‌ترین ماوس‌های موجود در بازار و متعلق به برند تسکو است.

مشخصات ظاهری ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025

GM 2025 یکی از ماوس‌های سیمی تسکو است که در ابعاد 12.8*7*4cm طراحی شده است. این ماوس کلاس وزنی حدوداً 125 گرم دارد و رنگ آن مشکی کلاسیک است. این ماوس با یک اتصال سمی 1.8 متری به سیستم شما متصل می‌شود و روکشی از کتان دارد.

این ماوس کیفیت خود را در استفاده طولانی‌مدت به رخ رقیبان هم‌رده‌اش می‌کشد. بدنه باکیفیت ساخته شده از جنس ABS آن برای مصارف طولانی‌مدت و مقاومت در برابر سایش و ضربه مناسب است. ارگونومیک بودن این ماوس استفاده از آن را برای کاربر بسیار خوشایند و دوست‌داشتنی کرده و موجب آرامش در مچ و انگشتان او می‌شود.

مشخصات فنی  ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025

ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025 از یک سنسور اپتیکال باکیفیت بالا استفاده می‌کند. این سنسور دقت بالایی در تشخیص حرکت و مکان ماوس دارد. همچنین تکنولوژی این ماوس به شما اجازه می‌دهد تا DPI آن را تا ماکسیمم 12800 تنظیم کنید. ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025 از نرخ پولینگ 1000 هرتز برخوردار است و واکنشی سریع و بی تأخیر خلق می‌کند.

این ماوس 10000000 میلیون ضربه‌پذیری دارد و می‌تواند با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس به‌راحتی جفت شود. GM 2025 8 دکمه دارد. از این هشت دکمه، هفت دکمه آن قابل‌برنامه‌ریزی است. برخی از دکمه‌های این ماوس شامل دکمه‌های بک و فور و دکمه تنظیم dpi نیز می‌شود.

نتیجه

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ باکیفیت بالا می‌گردید که طراحی استثنایی و عملکرد برتر داشته باشد GM 2025 انتخاب استثنایی شماست. این ماوس از سری ماوس‌های حرفه‌ای گیمینگ تسکو، دوام و کیفیت بالایی دارد. تسکو این دوام و کیفیت را با ضمانت کالا ارائه می‌کند. این ماوس تسکو ماوسی خوش‌دست، شیک و بدون پرش است که مدت زمانی طولانی شما را همراهی می‌کند و استفاده از آن خسته‌کننده نیست.

 

صفحه مربوط به مدیریت کلید ها

 

صفحه مربوط به تنظیمات ماکروها

 

 

 

صفحه مربوط به مدیریت عملکرد ماوس

 

 

برگرفته از سایت رسمی تسکو

دیدگاهتان را بنویسید